fredag 25. april 2014

Min påske

Etter en god påskeferie er jeg tilbake igjen, men på grunn av mattetentamen fikk jeg ikke oppdatert før idag, og på søndag reiser jeg til England med skolen, så da blir det lite med oppdateringer da også, men skal i hvert fall på postet et innlegg til ila helgen!

Etter påska var temaet på ukas bilde, ikke overraskende nok, "min påske".


Veldig beskrivende bilde av påska mi, siden jeg ikke har gjort stort annet enn å spise chip, være med venner og se på TV. På TV var det for det meste Modern Family det gikk i, og hvis jeg ikke så på TV eller spiste godteri spiste jeg middag. Var også en tur i Lillesand og Grimstad.

Bildet er tatt med Nikon D3100 og i Photoshop endret jeg lyset og kontrastene.
Kamerainnstillinger:
F-stopp: f/4.8
Lukkertid: 1/1250
ISO: 100



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar