tirsdag 22. oktober 2013

3 bilder av hvor jeg bor

 "Ukas bilde"- tema var 3 beskrivende bilder av hvor jeg bor, så da tenkte jeg å vise dere de tre bildene jeg valgte fra den lille serien jeg tok av huset(innside og utside).
 Her ser dere huset fra utsiden av, tatt i froskeperspektiv for å få med så mye som mulig. Huset er et typisk 80-talls hus av furu, med hems og sterke farger på veggene.


Badet er et av mine favorittrom. Om morgenen har jeg ikke alltid så god tid her, men om jeg skal noe liker jeg å bruke mye tid, høre på musikk, sminke meg, og pynte meg foran speilet.


Kjøkkenet er jeg også veldig glad i! Her lager jeg middag, baker og tilbringer store deler av dagen, det er jo her maten er! Kjøkkenet har blå vegger, og høyt skråtak, og vinduer ut mot hagen.

Bildet av huset ble tatt med disse innstillingene: 
f/4.5
Lukkertid: 1/80
ISO 400

Bad-bildet:
f/3.8
Lukkertid:1/50
ISO:400

Kjøkkenbildet:
f/3.8
Lukkertid: 1/25
ISO 400

Bildene er redigert i Photoscape, jeg har gjort fargene sterkere, og justert lyset.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar