søndag 15. desember 2013

Evaluering av terminen



Hva har jeg lært?
Dette halvåret har jeg lært mer innen fototeknikk, og hva man kan gjøre for å få forskjellig uttrykk på bilder. Vi installerte også div fotoprogrammer, og de to mest brukte var Photoshop og InDesign. I starten var begge programmene vanskelige, og jeg syntes de var uoversiktlige og vanskelig å lære forskjellig metoder, men med litt hjelp og prøving og feiling lærte jeg meg begge programmene, selvom det er mye jeg ikke kan. Men jeg føler jeg kan det mest grunnleggende. Jeg har også lært mye om trykk, og jeg ikke visste var en egen kunstgren, og som jeg ikke har hørt noe særlig om før.

Din egen innsats:
Jeg synes jeg har jobbet bra, og overholdt fristene, men noen ganger klarte jeg det ikke, men jeg har levert oppgaven hver gang selvom det kanskje har vært et par dager etter fristen. I timene synes jeg også at jeg har jobbet bra, og gjort det vi skulle, og fulgt med.

Hva kan du tenke deg å lære videre?
Videre kan jeg tenke meg å lære mer i de forskjellige fotoprogrammene og utforske nye trykkmetoder, noe som også står på planen, så jeg tror det kan bli gøy.

Blogg som dokumentform:
Jeg synes at å bruke blogg til å dele arbeid og skrive referat har vært en veldig fin måte å dokumentere på. Blogging er gøy, og det har vært gøy å skrive innlegg om det som blir gjort fremfor å laste alt opp på fronter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar