søndag 17. november 2013

Bybildet

Denne uka var temaet "Bybildet" for ukas bilde. Jeg har vært syk, og da jeg ble frisk var det andre ting på planen, men fikk knipset noen bilder da jeg var i byen en liten stund. Komposisjonen er ikke så veldig ordentlig, det er mer snapshots, men jeg synes snapshots gir et annet inntrykk, mer ekte, siden innholdet ikke er stilt opp, men blir tatt som de er. Alle bildene er redigert i Photoshop, men jeg har bare stilt på lysskarpheten og kontrastene.





Gatene har blant annet blitt pyntet merd julestjerne og kranser, noe som skaper stemning, og minner fra da jeg var liten og var i byen rundt juletider. Kan heller poste noen flere bilder av Arendal i desember når den tid kommer.

Fra toppen:

 F-stopp: f/4
Eksponeringstid: 1/320
ISO:100

 F-stopp: f/4.2
Eksponeringstid:1/100
ISO:100

 F-stopp: f/4.5
Eksponeringstid: 1/160
ISO:100

 F-stopp: f/4
Eksponeringstid: 1/100
ISO:100

 F-stopp: f/5
Eksponeringstid:1/100
ISO: 100

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar