onsdag 13. november 2013

Ferdig epleetikett

I timene idag jobbet vi videre med epleetikett, og etter å ha lagd forskjellige utkast som kan ses i innlegget før dette. I løpet av uka skal det ferdige "produktet" ut på bloggen, så da tenkte jeg at jeg skulle jobbe godt i timen idag og bli ferdig med det, så her er epleetiketten min, inspirert av Lerum sine logoer.

Her er det ferdige resultatet, jeg ville ha en litt gammeldags "look" på bildet, og valgte derfor løkkeskrift. Jeg ville også ha beskrivende bilder til teksten, derav eplene, og det grønne gresset som representerer renhet og sunnhet.

På grunn av hvit bakgrunn på bloggen ser man ikke at det er en hvit ramme rundt bildet. Men jeg synes at bildet er finere uten rammen.

Her ga jeg bilde en enda mer "old look" siden jeg endret fargene til sorthvitt.

Her satt jeg på en sort ramme, men jeg syns det ble altfor mye, det rammet inn bildet litt feil, og fikk det til å virke litt for "tett" og sammensatt.

Med denne oppgaven om epleetikett, som har bestått av fotografering og redigering har jeg lært mer om eksponeringstrekanten i praksis, og jeg har lært meg PhotoShop og lært litt InDesign, noe som kan komme med godt med senere, og som jeg alltids kan bygge videre på. InD var mye vanskeligere enn PS synes jeg, så det trenger jeg å øve mer i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar