tirsdag 21. januar 2014

Frokost

Frokost var ukens tema, og jeg valgte, overranskende nok, å ta bilde av frokosten min. Om morgenen i hverdagen har jeg ikke så veldig lyst til å lage en stor frokost, det har jeg heller ikke tid til, og jeg har heller ikke så veldig stor matlyst, så derfor er cornflakes en enkel, og litt sunn(?) løsning. Jeg pleier også å ha litt havregryn på for at det skal mette mer siden jeg fort blir sulten igjen utover dagen før lunsj.


Bildet er tatt med Nikon D3100, og er tatt i froskeperspektiv fordi at selvom det er en liten bolle med cornflakes føles den mye større når jeg sitter der litt over syv på morgenen og må spise den, og det føles som om bollen aldri blir tom uansett hvor mange skjeer jeg tar. 

Kamerainnstillingene:
F-stopp: f/5.6
Lukkertid: 1/8
ISO: 100




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar