mandag 10. mars 2014

Less is more

På grunn av ferie, og mangel på ideer til hva jeg kunne ta bilde av kommer ukas bilde for uke 9 nå. Temaet var "less is more", og jeg visste ikke hva jeg skulle fotografere. Man kan jo tolke oppgavene som man vil, så først tenkte jeg på den klassiske less is more når det gjelder klær og tilbehør, men så fikk jeg tips om at jeg kunne ta bilde av et vennepar, altså to personer, mye gøy, men med få, og til slutt tenkte jeg på hverdagsgleder. Små ting som kan gjøre mye med humøret.


I ferien lagde jeg disse peanøttkakene, og da jeg skulle ta bildet tenkte jeg på disse. Jeg likte de veldig godt, og de er en hverdagsglede, en liten kake som jeg selv har laget, og kan spise med god samvittighet! Det er jo ingen hemmelighet at folk flest liker å kose seg med noe søtt en gang iblant(ofte).

F-stopp: f/5.6
Lukkertid:  1/30
ISO:100

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar