tirsdag 11. mars 2014

Shoot low

"Shoot low" var temaet for ukas bilde, og noe av det første jeg tenkte på var å ta bilde av en liten ting og få den til å virke stor. Så da falt valget på å ta bilde av kaninen min, etter litt prøving med andre motiver.


Jeg satte ho opp i en trapp så ho skulle komme litt høyere og så bøyde jeg meg ned for å ta bildet fra lav vinkel, froskeperspektiv. På dette bildet ser det ut som om ho ser inn i kameraet, noe som gjør at det føles som ho er litt større når ho ser ned mot kameraet.

F-stopp: f/4
Lukkertid: 1/13
ISO: 100

1 kommentar:

  1. You have such a cute blog, I am looking forward to your next outfit posts!
    Thank you for loving my Instagram account, it always makes me smile!

    Stop by again and kisses from London,
    Alena | meet me stylish

    SvarSlett